Img Img  

Contact
+45 6122 3333

 
  Img

The real man smiles in trouble, gathers strength from distress, and grows brave by reflection.
Thomas Paine
(1737 - 1809)

Img

Strategien
bygger
på viden

Web: En billig måde at flytte produkter

Cases

Vores losninger tager alle dele af din forretning i betragtning - nedenfor finder du link til flere af vores losninger. Kontakt os, og fa flere dataljer om, hvordan vi kan hjalpe dig med din forretning...

Strategi
Forretningsplaner - Ring, og hor, hvordan vi har lost en case, der ligner netop den situation, du arbejder med for tiden. Se en forretningsplan (firmaets identitet er sloret).

Taktik
Online kommunikation - vi satter de rigtige ord pa - som salger, brander og skaber loyalitet. Se f.eks. en liste med nogle websites, vi har lavet...

Rekruttering - find de rigtige folk til at hold dit hus top tunet og lukretivt. Et jobopslag der gav godt... Kontakt os, og fa casen om vores kunde der skulle bruge en direktor, der var villige til at ga med i en fungerende e-commerce forretning og som var villig til at deltage med 3 mio. Vi fandt 10 kandidater der levede op til kravet.

Opperationer
Webanalyse - vi skaffer dig de tal, du behover, for at styre din succes mod nye mal. Vi holder styr pa statestikken pa en lang rakke sites. Send os en mail og hor mere...

Online markedsforing - vi skaffer den trafik, der skal til for at fa resultaterne i hus. Netop nu rekrutterer vi f.eks. trafik til et rekrutteringssite. Send os en mail og hor mere...

Dialog pa nettet - lar af dine kunder, og lar dem mere om dig, sa de bliver ved med at vare loyale. Se et eksempel pa et par nyhedsbreve, send en mail og fa et par, som PDF...

 

Jeg har stor erfaring med eCommerce. Både mht. udvikling og vedligeholdelse. Sidste år lavede jeg et site til et biludlejningsselskab. Dette site blev kørt som et vedligeholdelsesprojekt - magen til den opgave, du skal have løst. På omkring 1 år hævede vi konverteringsraten fra 0,45% til 2,64%. Se løsningen på: addcarrental.com

Da jeg var Business manager hos Tiscali, var CRM og loyalitetsprogrammer en stor del af min hverdag. Det var vigtigt at tilføje fordele gennem loyalitet, for konkurrencen var meget hård på mit forretningsområde, og produktet var på mange punkter generisk. Også på den måde ligner det meget den opgave jeg skal løse hos jer.

Jeg har lige ledet et stort projekt for Illums Bolighus, hvor vi gennemanalyserede deres produktkategorier for at bruge resultaterne til at generere mersalg online. Jeg kender altså den kanalkonflikt, der altid findes indenfor detailhandel.

Se mere af, analysen. Det kan være tør læsning, men den er afgørende. Jeg vil lave en lignende analyse for udviklingen af ILVAS site.

 

Schriver | Kenny Drews Vej 19 | DK-2450 Cph. SV | jacob@schriver.dk